

Aprobata pojedyncza (SVA) przeznaczona jest dla małych pojazdów, takich jak karetki pogotowia ratunkowego i karawany, które często są samochodami produkcyjnymi dostosowanymi do indywidualnych potrzeb klienta, oraz dla pojazdów produkowanych zgodnie z niezauważalnymi normami, które są importowane do Wielkiej Brytanii spoza WE.
Tłumaczenia przysięgłe a homologacja
Wzmocniona homologacja pojedyncza pojazdu (ESVA) przeznaczona jest dla małych partii pojazdów specjalnych. Homologacja indywidualna pojazdu (IVA) jest przeznaczona dla samochodów zestawowych i pojazdów budowanych domowym sposobem.
Ponieważ pojazdy zarejestrowane w WE mogą poruszać się swobodnie w dowolnym państwie WE, są one zasadniczo podobne do wymogów i procedur rejestracyjnych w innych państwach WE, chociaż niektóre organy mogą być niechętne do dopuszczania prototypów lub pojazdów niskonakładowych bez bardzo rygorystycznych badań.
Rejestracji silnikowych pojazdów drogowych w Indiach dokonują lokalne biura transportu regionalnego w stanach. Pojazdy użytkowe zarejestrowane w jednym państwie nie mogą wjechać do innego państwa bez zezwolenia, co zwykle wiąże się ze znacznymi kosztami. Pojazdy osobowe zarejestrowane w jednym państwie mogą przejeżdżać przez inne państwo, ale nie mogą przebywać w innym państwie dłużej niż przez określoną liczbę miesięcy, chyba że podatek drogowy jest płacony zgodnie z przepisami transportowymi danego państwa.
Tłumaczenia przysięgłe a Departament Pojazdów Silnikowych
Rejestracja pojazdów w Stanach Zjednoczonych jest zarządzana przez departament ds. pojazdów silnikowych każdego stanu (DMV), który działa pod różnymi nazwami, takimi jak Bureau of Motor Vehicles (BMV) w Indianie i Ohio, Motor Vehicle Administration (MVA) w Maryland, Motor Vehicle Division (MVD) w Arizonie, i Registry of Motor Vehicles (RMV) w Massachusetts, itp. W niektórych stanach inna agencja pełni te same lub podobne funkcje, takie jak Sekretarz Stanu w Michigan lub Departament Bezpieczeństwa Tennessee.
Pojazdy osobowe i użytkowe muszą być zarejestrowane jako warunek użytkowania na drogach publicznych. Pojazdy nieużywane na drogach publicznych, takie jak ciągniki lub pojazdy, których użytkowanie jest ograniczone do własności prywatnej, nie zawsze muszą być rejestrowane.
Przepisy dotyczące rejestracji pojazdów różnią się w zależności od państwa. Istnieją różne rodzaje rejestracji pojazdów, w tym: Antique, Combo, Apportioned, Commercial i SUB. mW większości Stanów Zjednoczonych polisa ubezpieczeniowa od odpowiedzialności cywilnej, która spełnia wymogi stanu ubezpieczenia samochodu, musi zostać wykupiona przed rejestracją pojazdu w dziale pojazdów silnikowych.
Rejestracją zajmuje się Kalifornijski Departament Pojazdów Silnikowych (DMV). Do obowiązków dealerów samochodów należy rejestrowanie nowych i używanych pojazdów sprzedawanych przez ich dealerów. Dealerzy zatrudniają specjalistów ds. rejestracji, którzy gromadzą i wypełniają dokumenty niezbędne do tytułu własności i rejestracji pojazdu. Mimo że wiele dealerów jest prowadzonych, pod względem technologicznym, przez DMS (ang. Dealership Management System), zdecydowana większość pracy wykonywanej w punkcie rejestracyjnym to praca ręczna.